Monday, May 26, 2008

Hari Ini 27/5/2008

Hari ni aku nak cerita sedikit trading forex... Malam tadi aku saje-saje masok position, dapat lah sedikit, tapi kira ok lah jugak.. Kalau korang nak tahu, minggu ni, memang maket teruk sikit, biasa lah bar lepas cuti.. Tapi, kalau korang nak tahu, maket yang mana ok hari ni..? NI aku nak bagi tahu ni, aku baru research tadi degan member aku.. Korang tengok lah gambar rajah kat bawah ni.



Ini adalah gambar rajah USD,CAD mase 1 jam

KIta same-same tengok gambar rajah kat atas ni, chat yang laen tak ada macam ni, ni kira ok lagi pada chat yang laen.. Kalau korang nak masok position, bagi aku ni kira ok lah.. Korang stady lah, ni ye yang aku boleh bagi tahu. Lagi satu, aku skarang maen chat yang ni, aku maen sport.. Slamat mencube k.......

No comments: